söndag 24 juli 2011

Äntligen lite vikter!

Lääääängtade till gymmet idag!


som vanligt blev de sjukgymastikprogrammet,
Med lite längre övningar utan att stanna...
T.ex. benböj mot väggen...
Kunde inte riktigt böjja benet så mkt som skulle behövas..
Men nu börjar jag märka att jag kan komma
längre och längre ner för varje gång..
Sååå jävla skönt att man märker att det går frammåt! :) 




Sen fick jag ÄNTLIGEN köra med lite vikter i dag...
Så det blev benpressen!!
Har saknat den såå :D
Blev dock att börja försiktigt.. och de gjorde jag också...
Nu jävlar ska de bli bra från början!!
så de blev 70 kg bara, 3 x 20...
Men kände att de räckte... det var fan över 1 månad sen jag körde de senast!


Och som vanligt blev de "flygplanet" också...
eller vad den nu heter.. :P
väldigt bra balansövning... som mitt knä
Börjar tycka är okej när jag håller i vikter...
Men efter jag är helt säker på den så blir de upp på balansbrädan också...
Man kan alltid avancera...
Och det är de som är planen! :D


Svettan lackade iaf efter träningen...
Fast de inte syns så mkt på kortet..
(jag behöver en ny kamera NU!!!)


Jaa just fan.. jag får ju inte glömma att jag har joggat lite idag också!!
Inte låångt, och inte snabbt... men nu är det dax...
Sakta men säkert...Sjukgymasten godkände att jag började småjogga lite...
Bara för att känna på de lite...
men absolut inte så länge så att jag skulle känna av de i knät..
Så jag slutade nog i god tid...
Än så länge känns de bra iaf :D

Skit nöjd att allt går framåt!!!
LOOOOVELY! :D

Inga kommentarer: