tisdag 26 juli 2011

mat mitt i natten! :P

 I natt när jag satt och absolut hade de som lugnast...
Och dvs, då också man brukar bli som tröttast,
Så tänkte jag " jag sätter mig med en tidning och löser lite korsord" :P
Men då är de ju de också..
man går ju änna förbi recept sidorna innan korsorden kommer...
Och På natten när man inte läter så jälla mkt så blir man
rätt lätt hungrig...
Och de kan jag ju lugnt säga att jag blev...
Jag älskar ju bara allt som har med havets härligheter att göra...


Minipajer med räkor/Parmesanost..
Drääääääggggel!! ;)

Och sen har man ju inte den turen att de bara var ett recept...
Näää då...
hela tidningen var om havets läckerheter...
Allt från räkor, kräftor, lax.... MUMS :)

Men inte bara de...
Det var ju efterrätter också!
Blev Så sjukt sugen på allt som var i tidningen i natt så de
var inte ens roligt :P


I natt blir de att ta med EGEN läsning hemmifrån :P hahaha :)

Sen på morgonen när jag väl kom hem så var de ju bara att gå o hämta
Bäbisen.. som alltid möter en i dörren och är Helt överlycklig...
Alltid skönt att mötas av de :)
Och sen blev de morgonprommisen.. blev väl typ 2 km..
Kännde mig lite för pigg för att gå o lägga mig direkt..
Men de är ju de... jag blir ju oftast piggare av att gå ut o gå...
Så vågade absolut inte gå längre än så...

Och sov inte alls bra idag....
Vaknade alldeles förtidigt, och kunde inte somna om igen :/


Men nu har jag varit ut med lexie igen,
fått i mig lite mat,
Och kaffe...

Så jag kanske kan ta en powernap innan jag sticker mot jobbet igen....

Puss o kram på er  där ute :D

Inga kommentarer: