torsdag 28 juli 2011

träning i Partille :)

Idag blev de träning i Partille.... Första gången jag var där....
Vet inte riktigt om jag tyckte om de.. men de funkar, när man
ska träna innan jobbet...
Nära o bra..

men annars kommer jag nog hålla mig i Almedal och Mölnlycke...
Dom funkar alldeles utmärkt.... :D

Motivartionen var vär sisådär idag i den här värmen!
Men så gick jag in o läste lite i
Saras blogg och kände att de ska inte finnas nå bortförklaringar..
Jag tog på mig ett par shorts istället och ett linne... och sen var de bara att sticka iväg o svettas!!! ;)
Sara du vet att du är typ världens bästa inspiration sånna här dagar va??
FAN vad vi ska pumpa när jag kommer upp! :D
Blev Mage, rygg, bröst och skuldror.....Gôr sketa bra blev de ;)

Nu ska jag slänga på en film och mysa resten av kvällen :)

1 kommentar:

sara sa...

nAAAAW ! !=) vAD GO DU ÄR !! Duktiga du som for & tränade. Helvete behöver motivation idag kan jag tala om !!!!