fredag 15 juli 2011

morgon rutinerna ur funktion...

Som vanligt brukar människor ha vissa rutiner...
Och mina viktigaste rutiner är nog mina morgon rutiner...

Ge lexie mat, sätta på kaffet, gå ut med lexie,
komma tillbaka och göra iordning frukost...

Idag blev de lite rubbat...

*Klä på mig
*Börja torka spyor..
*Ge lexie mat
*Inser att jag varken har kaffe eller mjölk hemma! *PANIK*
*Tar morgonprommisen till affären
*Handlar de jag behöver + en massa andra saker som jag insåg att jag behövde :P
*hem och sätta på kaffet och göra frukosten samtidigt...
hmm hmm hmm..

men men, de gick bra iaf... bet inte huvudet av någon på väg till affären ;P

och sen blir jag ju som så glad när man möter trevliga
människor när man kommer ur affären...
Det satt en rätt fräsch pensionär och väntade på mig..
Han såg min lilla lexie och ville väl bara berömma mig
för min väldigt lugna och fina hund :)
Sånt blir jag alltid lika glad över att höra :)
han själv hade alltid haft Rottweiler, och var inne på sin 8;de just nu..
Och då kändes de ännu bättre, när han t.o.m. vet vad han pratar om.. :)
tihii...
Tycker om att få komplimanger om min bäbis :D
Så att de inte bara är jag som tycker att hon är den bästa som finns :)
*Stolt matte* 

Inga kommentarer: