onsdag 5 maj 2010

Xtra knäck...

Idag tog jag mig tummarna ur, och målade min spegelram.... :)

Får väl se hur mkt av färgen som har smygit sig under tejpen när jag drar bort den bara? :P



Svart blev den till sist iaf :)
Helt klart värt de att köpa en spegel för 59 kr... och sen måla den bara....
Mycket nöjd!! :)


Nu sitter jag här mest och bara väntar på att tiden ska gå.... ska jobba extra i natt på mitt ordinarie jobb... behöver alla pengar jag kan få just nu känns de som...
hoppas jag får mig nått pass nästa vecka också....

Får väl se hur natten går.... har bara en känsla om att de kan bli lite högre röster och inte allt för snälla ord... men men.. jag håller tummarna att jag sitter fast på ett rum, som jag kan stänga in mig på.... :) hehee...
jaja... ska göra mig i ordning...
ha en trevlig onsdag :)

Inga kommentarer: