söndag 2 maj 2010

sååå gött!!

Åhh vad underbart jag har haft de idag.... fast jag har sovit heeeela dagen :P eller... halva :P
Men de passade sig såå himla bra, direkt när jag satte mig på sängkanten, så
fick jag ett trevligt sms som det stod att de fanns kaffe o bullar i hindås :)
Och de lät ju bara för bra för att dissa...
så jag flög upp ur sängen, slängde mig in i duschen, och så bärde de av mot Hindås :D

Och de ljög inte... de var nybrygt kaffe och bulle på bordet, som bara väntade på att jag skulle
äta upp den :D hahahhaa :)
Sen förutom att jag fick mig lite fika, så var de strålande sol, så vi satt ute på altanen
och bara njöt... och då började vi snacka fötter... fråga inte hur vi kom in på de... men
det gjorde vi iaf :P

Och så kom vi fram till att mina fötter ser FÖRJÄVLIGA UT!!
så jag fick mig lite pedikyr ;) GÖTT!!!



Sååå som sagt.. min eftermiddag kunde nog inte bli så mkt bättre.... :D
nu ska jag bara ligga på soffan ett tag och ta de lugnt innan de bär av mot jobbet igen...
En natt kvar!!
ha en underbar söndagskväll :D
Tjingeling :D

Inga kommentarer: