tisdag 4 maj 2010

effektiv..

Ojj vilken effektiv dag jag har haft idag känns de som iaf :P
direkt efter jag hade vaknat...typ... så började jag sätta ihop min nya
café grupp som jag skulle ha ute på balkongen :)

Visst blev de bra? :P

Sen skjussade jag M till partille, för hon behövde nya jobb skor... och då tog ju jag chansen
att hitta mig lite skor också ;P Så 2 par blev de.... trevligt trevligt :)
Sen fortsatte vi till Östra.. och där släppte jag av M, och sen blev de att bege sig hemåt..
Och sätta igång med lite andra saker jag har behövt göra...

T.ex. att få upp liiiiiite mer kort på min Fotovägg.... Behöver bara hitta lite mer
ramar nu så ska den nog snart vara färdig :) Men jag tror de blir bra när den är Klar..
Eller vad tror ni?? :)

Sen satte jag ihop mitt nya köksbord också :) Ojjj vad jag har saknat att ha ett köksbord!
Men nu så... nu har jag de!! :) Och är jätte nöjd... :) Ska bara försöka få nån färg på väggen
som bordet står mot.... annars ser de väldigt vitt ut :P men men... de blir ett senare projekt..


Nu sitter jag här och har precis ätit lite... och tittar ut genom fönstret... det är grått o tråkigt ute :/
Så jag tar mig nog ett glas vin och njuter av att vara inne idag :) hehehe :)

Tjingeling, använd string :P haha..

Inga kommentarer: