onsdag 12 maj 2010

kan inte sluta

Tänka på nästa vecka!!!

det händer mycket spännande och otroligt roliga saker!!

Måndag
Då opereras jag... ÄNTLIGEN.... jag både längtar och samtidigt tycker att de
kommer bli väldigt läskigt!! men sköönt att de äntligen ska bli av!!

Tisdag
Då ska jag sätta mig på direkt planet upp till Boden!! och spendera
HELA dagen med min underbaraste frida!! Åhh vad jag saknar dig gumman!!
Finns ingen som dig.... du är min äldsta och näraste vän! du känner nog mig bättre
än någon annan... dig vågar jag lita på..... dig vågar jag gråta för....
Ska som sagt blir Underbart att få ha en hel dag med bara dig när jag kommer upp....

Onsdag
Jaa... då fyller jag.......20....... ung och fräsch ;P hehehehe....
Har ingenting planerat då... blir väl en rätt lugn.........20........... års fest :P hahha :)


LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR säger jag bara!!

1 kommentar:

Elina sa...

Din blogg har jag allt missat, så underbart att du kommentera så jag fick nys om den. :)

Men tack, och visst är hon. ;) En riktig solstråle, än så länge iaf. Hehe. Opereras läser jag? Varför?