söndag 16 maj 2010

nedräkningen har börjat...

åhhhhhhhh herreg*d vad jag är nervös nu... nu har de nog verkligen slagit mig...

Imorgon ska jag opereras!!!

Jag är huuur nervös som helst... tycker verkligen att jag har bearbetat detta...
jag har pratat om de varje dag... och verkligen sett de framför mig när jag ligger
på britsen och de tar fram skalpellen och för in dessa långa instrument i mig....

men de är nog inte förren nu jag verkligen har börjat tänka på vad som kan gå fel!
och självklart tänker man ju på de värsta som kan hända....
men men.... jag ska nog överleva.....
Jag ska ju upp till boden sen! Klart jag ska Överleva!!

Det sitter jag också och tänker mkt på... att jag ska få komma upp snart... på tisdag...
då får jag sitta där med mina underbara vänner igen...
ta en fika på opalen el hanssons... åhh vad mysigt....
Ta en filmkväll och bara snacka skit... som förr..... det är i sånna tillfällen
man verkligen saknar boden...

jaja... nu håller jag på att göra allt i ordning för morgondagen.... håller på att tvätta de sista
tvätten... ska bädda rent i sängen... ska dammsuga och skura golven...
och sen blir de att ta en till deskutandusch innan jag går och lägger mig...
Och jag måste ju PACKA färdigt också... jag har hunnit ganska långt... men det finns lite kvar att göra....

jaja... ha en fortsatt trevlig dag min vänner...
puss o kram

Inga kommentarer: