måndag 3 maj 2010

vilken helt underbar dag!!

Såå ja.... efter 4 ½ timmes sömn under dagen tyckte jag att de var en riktigt bra idé
att dra upp en annan stackare, som också har jobbat natt, och sticka iväg till IKEA :D

Detta tyckte hon som föjde med som tur var, var en riktigt bra idé :D
sicken tur då, tyckte jag :) Så jag inte hade ringt och väckt henne helt i onödan :P


Sen efter en kaffe och en dusch bar de av mot Kållered och IKEA
efter men hade prommenixat runt där ett tag, och fått med sig allt man skulle ha,
så var det ju detta, att få in allt i bilen.. haha.. men de fixade jag o m ypperligt bra :D



Sen efter så mycket gående så blev vi hungriga också :) så idag blev de lite bakad potatis och skagen röra.... Ojj så gott det var... har inte ätit bakad potatis på HUR länge som helst! GÖTT säger jag bara :)

Sen fortsatte ju shoppingen litegranna till, eftersom då var vi ju mättna och belåtna igen :)
Man ska inte leka med två tokar som är hungriga... det kan vara farligt :)
Så de blev en sväng runt på K-center, och kikade lite, + att de blev Jysk en sväng, så jag kunde

få köpa mina utemöbler till balkongen någon gång! :P och nu blev de gjort.. skööönt :)
Och till sist en sväng på Cassels, där de blev en liten sommar klänning och en tjocktröja...
Som egenligen hörde till Herr avd... men de finns fan inga tjej hubtröjor med typ "tatuerings" teckning på... i sånnafall är det Ed hardy som gäller... men men... nöjd var jag när vi var på väg hemåt iaf :D



Skjussade hem M, och då fick vi oss en liten besökare, som var HUUUUUR mysig som helst..
Ni som känner mig, vet att jag inte riktigt är en katt människa... men den här katten var så mysig så de var nästan så att jag tänkte ta med mig han hem!! :P
Då kan ni bara tänka er hur mysig han var!! :)


Jaa, som ni ser så blev de en del saker under dagen... och här är inte ens alla grejjer med på bilden... oj oj.. men som sagt... Roligt har jag haft... :)



Otroligt nöjd med dagen... men nu är jag trött som jag vet inte vad...
Så nu blir de nog sängen....

Natti natt :)

Inga kommentarer: