onsdag 26 maj 2010

Dålig uppdatering..

Ojjj vad tiden bara springer förbi här uppe i norr....

Snart far jag ju neråt igen... och vad har jag gjort???!

Nää då, jag har hunnit med en heldel saker faktiskt....
Pussat på mina kompisar små barn... som är så söta så man skulle kunna
äta upp allihopa ;)
Sen har jag ju satt igång med träningen igen... känns HELT UNDERBART
att vara tillbaka på mitt gamla gym, där man kan brilljera, även efter alla dessa år, som
jag har varit borta ;P *ja, självförtroeendet är på topp*

och träningen går faktiskt riktigt bra, min sjukgymnast har till och med fått stoppa mig
ett ex antal gånger för att jag tränar för hårt.... ooops...
men jag känner ju att är man på gymmet så kan man ju inte bara träna halvdant.....
MÅSTE man ju ge järnet! så de ger någonting.....
men men.... jag ska försöka lyssna på min sjukgymnmast.... liiiiite iaf..... :P
Tur att jag faktiskt tycker om han jag har nu.... han är riktigt duktig med just Knän....
Och om han får som han vill, så kommer jag behöva opereras igen.... och titta efter liiiite
mer noggrant....... och de hoppas jag också på.... Faktiskt! :P

jaja.... sen har jag ju hunnit med en massa fikandet, Sushi!!!! och tjöt.... och några
filmer och myskvällar.... inte helt tokigt om jag får summera min vistelse här uppe
på de viset :)

jaja... ska börja göra mig i ordning för att dra iväg till frissan om några timmar... :)
ska bli så niiiiice att blir klippt av min älskade Bea igen..... vi har mkt att ta igen!!!! ;P hehehe

puss o kram o tjingeling :P

Inga kommentarer: