lördag 1 maj 2010

klapp på axeln..

jag höll mitt egna löfte.. eller.. ja....
jag sa att jag skulle ta de lugnt och de gjorde jag... VÄLDIGT lugnt :)
Det blev att dra ner till stranden och titta på majbrasan, med vänner...





Sen blev de faktiskt att dra till L och titta på avatar... precis som vi hade planerat....
men jag vart såååå jävla trött.. så jag stack innan filmen var slut... hämtade min hund...

Och sen blev de Istort sätt ryggläge för mig :) såååå trött var jag! helt sjukt....

Sov helt sjukt länge idag också... och hade ett Ex antal missade samtal när jag vaknade...
det var nog tur att jag stoppade telefonen på ljudlöst.. UTAN vibb....
hehehe :)


jaja..ska hoppa in i duschen och försöka blir lite mänsklig nu....
ikväll väntar jobbet på mig :) tjingeling sålänge :)

Inga kommentarer: