måndag 31 maj 2010

Stockholm...

jag har varit otroligt negativ när de gäller allt som har med sthlm att göra... måste jag
faktiskt erkänna.....

men nu när jag är här... så njuter jag av varenda sekund....
absolut att få vara med mickis igen... de var ju ett tag sen sist.... nästan precis
2 år, för att vara exakt.... Fyyy.....
och att få träffa lilla E efter dessa år också.... han har blivit såå stor...
men lika charmig som han var när han var liten.... åhh vad jag har saknat han!!! :)
Nu är de full far i benen :P
och så har jag ju nu också fått träffa S o S.... helt sjukt söta!! :)

Så vi har haft fullt upp sen jag kom... men som sagt.. har bara njutit!!
vill nästan inte fara hem imorgon.... tiden gick väldigt fort nu....

men samtidigt, så saknar jag mitt hem... mitt älskade Göteborg så otroligt mycket..
och mest av allt saknar jag ju självklart Lexie lou!!!
hon kanske inte ens känner igen mig nu när jag har varit borta så länge :P

jaja... åker ju inte förrän på kvällen imorgon, så jag hinner njuta liiite till av
mitt sällskap här i huvudstaden...
och det får absolut inte ta 2 år, innan vi ses igen!!

Inga kommentarer: