torsdag 6 maj 2010

behövligt..

idag har jag och lexie louu varit och tränat på klubben...
åhhh vad sköönt de var... solen sken och de var nästan inte en pers på planerna.. :)

Så vi hade alla hinder o all mark för oss själv...
Märkte direkt på lexie att hon visste vart vi skulle...
först att jag satte på henne hennes tränings halsband.... Ja... jag har ett speciellt
halsband till henne när hon ska träna :P

sen när vi var på grusvägen började hon pipa och gny... och svansen gick i ett...
Hon verkligen ÄLSKAR attt vara nere på brukshunds klubben :D

så idag blev de lydnads träning för hela slanten... blev korta med intensiva pass,
det vart sååå helevetes varmt, så hon behövde rätt många vatten pauser...
Och de behövde jag också... Men vi klagade inte!!
SOL SOL SOL!! UNDERBART!! :D

sen blev de en prommis till a o a... och tog mig en fika och lite tjöt...
och nu kom jag precis innanför dörrarna.. och överväger att sticka iväg och titta på
skräckis med några andra vänner... men jag känner mig Sliiiiiiten som fan...
det tar på kroppen... eller mest psyket.... att veta att man ska jobba EN natt, ledig EN natt och sen komma 4 nätter..... men men...

det blir nog en hemma kväll.. och däcka på soffan, för min del tror jag faktisk :D
SKÖÖÖÖNT :)

Inga kommentarer: