torsdag 13 maj 2010

Förfirande

Ja ni.. idag ska jag förfira min födelsedag med mina vänner här nere på kusten :)
Vad gör man inte för att få lite extra tårta?? :P med tanke på att jag faktiskt är uppe i boden
när jag fyller år....

Så snart ska vi gotta oss i lite smörgåstårta.... P o B är på väg med barnen och äta lite...
sen skulle mina andra små änglar komma lite senare ikväll....

Så här såg den ut när jag hämtade den.... tror inte de kommer finnas så mkt kvar
av den dock när vi är färdiga med den ;) hehehehhe :)


Sen ikväll ska jag få ännu mera tårta... fast på jobbet :) Inte helt fel....
Jag ska få en Hello kitty tårta!!! :) som jag har längtat såååå mkt efter ;)
Jag har ju för snälla arbets kamrater!! :)

Skulle ju egenligen ha jobbat på min födelsedag... men så blir de ju inte nu då... eftersom jag kommer vara sjukskriven..... och om jag skulle ha jobbat så brukar man ju lixom ta med sig en tårta el fika och mysa lite med arbetskamraterna... men så har jag en arbetskamrat som är Grym på att göra tårtor, i olika teman... och så sa jag att jag hade önskat mig en Hello kitty tårta... och helt plötsligt så skulle jag få en.... TACK..... jag har aldrig fått välja nå tema på mina tårtor förr.... så detta ska bli en upplevelse ;) hehehe :)

Ville ha en hello kitty, med lack och läder kläder, + att jag ville att en handboll skulle
vara med i bilden på nått vis.... men de skulle tydligen bli väldigt svårt....
oooops... jag är inte krävande??? :P hahahahhaa :)

jaja.... ska hur som helst vara trevligt att sticka till jobbet UTAN att faktiskt jobba... utan bara
fika och ta de lugnt ;) hehehhe :)

1 kommentar:

Elina sa...

Ah okej, då förstår jag. Då får jag önska dig lycka till. :)

Och ha det så mys ikväll, iof låter de som att du inte kan ha annat. kram på dig!