torsdag 17 december 2009

uppe med tuppen...

ojj vad det är tidigt...... för mig alltså.... kl är 08, och jag har legat och dragit mig i
sängen nu i snart en halvtimme, bara för att jag tycker de är för tidigt att gå upp...
Men lexie är nöjd iaf... inte ofta jag är vaken vid den här tiden på dygnet :P hehehe...


Idag då.... torsdag.....

Ska sätta på lite kaffe just nu så man vaknar till liv, sen hoppas jag
att min älskade F kommer ut hit med lilla charmtrollet och tar en fika och bara
en massa mys :)

Sen blir de väl säkert en sväng in till stan som vanligt, har fan inte hunnit med att
se den nya gallerian som har öppnat här.... ILLA LISA!!! men men... får göra de i dag som sagt...
Kommer nog bli många svänger nu fram och tillbaka och kors och tvärs...
har ju fått en hyrbil av min Älskade pappa och jag är INTE besviken över den kan jag
ju lugnt säga....
hade beställt en Polo och fick en Audi A3..... dålig uppdatering... eller Inte ;)
Jag tackade och tog emot... Med ett stort leeeeeende på läpparna om man säger så :)

sen ska jag väl ta mig lite i kragen och ladda upp lite bilder här också... så mina gbg;are
ser hur fint de är med snö och vad jag gör om dagarna :)

jaja... kaffe nu... Tjingeling :)

Inga kommentarer: