onsdag 9 december 2009

Komihåg lista

hej alla glada...

nu är snart min tredje och sista natt över för den här gången....
nu kommer jag vara ledig i 2 dagar sen blir de att jobba hela helgen.... men men...
de överlever man väl? :)

idag har jag en massa saker jag BÖR göra...
Så jag tänkte göra en liten komihåg lista till mig själv;

*Köpa frimärken
*Posta iväg brev till t.ex. adressändringen...
*Packa flyttkartonger
*Ringa runt på till lite olika försäkringsbolag och titta kostnader för olika bilar
*Försöka hitta en BIL :P
*Hjälpa grannen med hennes valpar, och träna lite
*Börja göra en lista för allt jag ska ha med mig till Boden...

ja... de är iaf någa av de saker jag nästan MÅSTE göra idag, för sen kommer jag itne
har så mkt mer tid innan jag sticker iväg.... för som sagt... jag ska ju jobba
hela helgen... går av på måndag morgon... och åker på måndag eftermiddag :P hehe

jaja.... Blir snart sängen.... så.... sov gott :)

Inga kommentarer: