torsdag 24 december 2009

Julkappar :)


Julklappöppningen var riktigt trevligt i år faktikst...
Känner jag att jag fick de jag ville :)
Som t.ex. Audin här ovanför... eller jag fick den inte...
men jag fick använda den i 1 vecka... och de var den bästa klappen av alla...
VILL HA!!!!


Sen fick jag lite smycken, Tycker mig känna igen att
jag satt upp ett av dessa armband på min önskelista.. :)









Klockan hade jag visst ocks med på min önskelista från cocoo.se.....
Tackar för de... är jätte nöjd :D
Sen får man ju alltid en masssa pill... som är trevligt...
Fick mig lite sprit också... de kommer ju alltid gå åt.... ;) hehe...


Och till sist så har vi ju julgranen med vakthunden under..
Hon visste att de fanns julklappar till henne också :)
Nu är de KALLE:...
Tjingeling... och GOD JUL :D

Inga kommentarer: