tisdag 22 december 2009

ny dag, nya möjligheter...

visst är de så man brukar säga?? :P

idag har varit ännu en trevlig dag.... blev att käka sushi till lunch med
ett par polers.... ;) alltid trevligt :)

Sen fick man gå trappan upp och få sig lite kaffe med mina egna små tokstollar :)
fyfan vad jag skrattar åt dessa två små herrar....
Ni är inte riktigt som ni ska.... men de kanske ni redan visste?! :)

Tycker om er iaf :P

sen har de blivit att vara hemma en sväng och faktiskt umgås med min hund...
Känner mig så hemsk när hon får vara här hemma med mina päron.....
Nog för att hon blir ju bortskämd till tusen.... men mitt samvete mår ändå inte riktigt

bra av att jag verkligen utnyttjar min semester till att lämna bort henne ;(

Senare på kvällen blev de ännu en kaffe, med min absoluta favvo.... F....
det är henne jag alltid saknar mest när jag far hem till gbg.... vill ju att hon ska flytta ner !
men vi satt där iaf ett litet gäng... trevligt...
SEN blev de BIO!!! :)
Vi stack iväg ett gäng och tittade på Avatar.. den var faktiskt riktigt bra tyckte jag...

liiite lång dock... mina ben är inte riktigt gjorde för att sitta stille i 2½ timma :P men men..
de gick bra...

nu är jag iaf hemma igen och är sjuk trött... så de blir nog sängen snart...
Imorgon blir de luleå, och lämna tillbaka min underbara hyrbil.... kommer att sakna den! :P
Usch vad tiden går fort... nu jag har varit här en vecka... och har bara lite mer än en vecka kvar innan jag far hem igen..... hmm.... vill ju stanna länge nu....

jaja..... mina vänner finns ju alltid kvar...... hoppas jag iaf :P hehehe....

jaja... nu blir de sängen som sagt... imorgon.... Ny dag, Nya möjligheter....

Tjingeling så länge... simma lugn

Inga kommentarer: