måndag 7 december 2009

under tiden jag är utsläppt

Hej alla vakna :)
Nu är jag utsläppt ur mitt rum här på jobbet..
och då ploppade en idé upp....
Jag har ju länge velat tatuera mig... men har
inte ritkigt bestämt mig än vad
de ska bli för någonting.... eller vart den ska sitta
på min kropp....

Men jag har varit inne på att tatuera in Lexies huvud el Namn
någonstans.... hon är ju lika värdefull för mig som ett barn...
Nu är ju detta inte lexie... men jag tror att om jag hittar
rätt tatuerare så skulle de bli bra..
Och jag vet nog exakt vem som skulle passa för de
arbetet... han är otroligt duktigt...
och har själv ägt en rottis...
Som jag tror tyvärr har gott bort ;(
Men jag tror han skulle ställa upp :)


Och blir de inte en rottis så har jag ju funderingar på att
utöka den jag redan har på vaden.. så att den
ska krypa uppåt över låret också..

Och om inte de blir av så kanske man får börja tänka
i lite enklare tankar...

Stjärnor är alltid fint... och absolut när de är
som ett band av dem...
Så de skulle inte heller vara helt fel :)



Men men... hur de än bli så ska jag tatuera mig igen..
nu har de gått otroligt lång tid sen jag gjorde de sist...
Och de börjar klia i fingrarna när jag tänker på de...

vare sig de bli om 1 vecka eller om 10 år....
Så ska de bli av!!

jaja.... ska tillbaka nu till mina barn..
Tjingeling :)


Inga kommentarer: