onsdag 9 december 2009

liiite försening...

Oj vad försenad jag är i min planering...
kände mig otroligt lat när jag vaknade idag..
Så jag har inte hunnit mer än att äta lite och dricka mitt kaffe...

Just nu ligger jag bara i soffan och försöker verkligen ladda för att göra
min "komihåg lista".... hmmm... jaja.. de SKA bli gjort idag...
Sen får man väl se hur länge jag måste hålla på
för att hinna med iaf de mesta av listan :)
Annars ligger jag här och vill verkligen julpynta..
Men jag har bestämt mig iår för att i stortsätt skita i de...

Jag har ställt fram en ljusstake och en tomte typ...

För hela jul och nyår är jag ju uppe i norr..
och när jag kommer hem så blir ju flytten av..
Och då är ju julen över.... Så... jag känner att de orkar jag inte med
i år....
Hur tråkigt de än är så orkar jag inte :/
För han jag lever med är ju så tråkig så han tänker ju inte
ta fram nå fast han är hemma hela jul...

Jaja... Inte mitt problem? :P

Nää.... nu blir de duschen sen får jag lov att sätta igång!!! :P



Inga kommentarer: