söndag 20 december 2009

helgen..

Såå.... då var snart första helgen i Boden avklarad...
Måste säga att de har varit en rätt lugn helg
för att vara uppe i boden :P

Igår var jag ut med några gamla vänner och bekanta...
alltid lika trevligt :D

Elller.... början av kvällen var trevlig iaf....
Senare på natten vill jag inte ens gå in på... Usch säger jag bara....


Annars då....
Har ju självklart varit och fikat på stan med polare
Som t.ex. systrarna Ahlstedt...
Alltid ett STORT leeende på läpparna :)



Har fikat med en massa andra också...
Och de är så trevligt så :)


Idag hade jag faktiskt tänkt mig att ta mig

en heldag åt min hund....
Senare ikväll ska vi möta upp några st och träna
på brukshundsklubben... ska bli roligt :)
Om inte annat.... BEHÖVLIGT!! :)


jaja... ska försöka fixa till mig lite i huvve..... just nu ser jag ut som
ett litet trolll :) hehe

TJINGELING

Inga kommentarer: