onsdag 2 december 2009

Kom fort...

ojj vad impad jag blev nu på www.turnside.se jag beställde ju mina kläder för typ 2 dagar sen..
och idag fick jag dem... jag räknade ändå med att jag skulle få dem kanske på fredag eller efter helgen...

Så tummen upp för de :)

annars..

jobbade i natt... och hej och hå säger jag bara... Är såååå glad att L kom över från grannavd
och kunde hjälpa till hela natten.... Annars hade jag nog fortfarande sovit!!
Sov ändå NONSTOP till 16 idag... det är sällan jag gör.. brukar annars vakna vid luch tid och gå upp lite snabbt och gå ut med Lexie.. men ikkke idag.. jag var helt slut efter natten...
Så vi får la se hur de blir ikväll! har ju 2 nätter till framför mig....
och jag vet att de har kommit in mer barn idag.... hoppas de bara har ringt in nå mer pers...
Annars blir de tufft.. jaja..

nu måste jag äta litegrann, sen blir de nattmöte Före jag börjar jobba... hmmmm...

Tjingeling :)

Inga kommentarer: