lördag 26 december 2009

natten :)

Hej, godmorgon och god eftermiddag :)
Liiiite sliten känner jag mig efter nattens bravader...
Men ojj så roligt jag hade :) Kändes att de behövdes :D
Vi började kvällen hos syskonen sundqvist! :) Skit trevligt :)

Vi var ett rätt stortgäng och bara hade trevligt, drack och tjötade :)
Underbart :D
Sen fick ju hämtning av världens snällaste R.... Tack....
För ni förstår... den som klarar av att ha oss i bilen klarar av de mesta :P hehehe
Här har vi mina älsklingar.... lika tokiga som vanligt :D


Väl framme på Wf, så var de bara att prommenixa in, vi var
i god tid så kön hade inte riktigt börjat... sköööönt....
Väl inne var de ju bara att fortsätta med de vi gjort innan...
DRICKA och tjöta :)

Sen blev de att man sprang runt lite, och jag tror jag nästan träffade
hela boden ;)
B träffade jag iaf :) som vanligt.... :)


Men i de stora hela så var kvällen skit rolig.... vill göra om de...
typ... Ikväll!!!!!! :) fast de skulle jag nog inte orka.... fan
vad trött jag är :P

Det blir soffan, en film och kanske lite chips planerat till kvällen :)

Tjingeling så länge :)




Inga kommentarer: