måndag 28 december 2009

då var de måndag...

igår var värsta chockdagen för mig.... först att jag inte fick mig nå sushi :P men sen
också att jag fick ett jätte underligt samtal från min lilla L nere i gbg......

det var kort och hon ville bara en sak... sen la hon på.... Jag fattade INGENTING.......
Sen ringde hon upp igen och berättade vad som hade hänt....
HUVVA.... tänker på er där nere... jag kommer snart hem igen!! Saknar er......

Nu då....

NU ska jag försöka mig på att väcka Heddis... vet att de Inte är de lättaste som finns...
men men... man måste ju försöka iaf?? :) hehe... och så ska jag försöka få tag i Panky.....
Hon är inte heller helt rätt att få tag i.... :P Jag o heddis ska iaf äta lite lunch tsm idag :)
och bara mysa... sen vet jag inte hur resten av dagen ser ut :) Men de får bli en överaskning...
Det blir väl en kaffe med Fridus och massa mys med C...... Herrejävlar vad söt hon är!!
Skulle lätt kunna äta upp henne!!! :) "mosters älskling"

jaja.... nu..... göra sig i ordning och försöka få liv i hedda! :D hehe

Tjingeling :)

Inga kommentarer: