fredag 4 december 2009

Så nu har jag jobbat 3 nättar.. och är ledig nu till söndag natt...
hmm.. ska väl hinna återhämta mig?
Sen är de 3 nätter igen, ledig 2 och jobba 3...
Sen bär de av till detta ställe... Boden...
Nu känner jag att jag saknar snön lite... men 2½ vecka blir
alldeles lagom med snö för min del... sen är jag less igen :P
Men än så länge är de ju ingen snö uppe i boden :/
de gör mig liiite orolig... för Det ska vara snö
på JULAFTON!! så är de bara.... de hör till liksom
när man är där...
men men... jag håller tummarna att snön kommer innan jag kommer upp..

Lexie älskar ju snön, så de skulle vara kul för hennes del också
om snön kom, hon får ju inte se den så ofta
här nere...
Det är roligt att både roligt att hoppa och stutsa
i snön, men de är också GOTT att äta snö :P hahahaha..
jaja.. nu ska jag börja packa lite flyttkartonger...
Eller... En flyttkartong.. :P
Tjingeling :)

Inga kommentarer: