måndag 29 december 2008

Vill inte!

Jobba I natt !!

jag vill bara vara hemma i kväll och titta på nån film och tända en brasa..
Men men...

Om man bortser från att jag ska jobba,
så har dagen varit bra.
har varit ute i kylan hela förmiddagen och tagit en promenad,
och haft hand om Zlatan. :)
Det var sista gången jag hade honom för den här gången iaf. :P

Känner att han har gått frammåt jätte mycket
och blivit mycket lugnare och mer uppmärksam :)
och de var Zlatans ägare också väldigt nöjd över.
så de känns ju bra att jag har gjort någon nytta
och inte bara slösat bort massa tid :)

Sen har jag försökt städa upp här hemma litegrann, men de blev inte
allt för mycket av den biten :P
Så jag stack till Anneli istället =)
Fick mig lite kaffe, och lexie fick en Massa uppmärksamhet!
Av både anneli,lasse, mikael och markus :)
Lexie älskar att vara där.. Det finns alltid nån som vill vara med henne :P
*Bortskämda byracka* :P

Nu är iaf både Lexie och jag trötta.
så jag ska vila ett tag innan jobbet.

Så får ni andra ha en Jätte bra kväll :)

Inga kommentarer: