fredag 5 december 2008

Helt förstörd!

usch...
idag har jag och lennie kommit fram till de hemska beslutet
att vi inte kan ha kvar min lilla falcon ;(

Jag har typ suttit och gråtit sen vi kom detta beslut.
jag vill verkligen inte lämna tillbaka honom..
han är helt underbar... mot oss iaf..

Men han går inte ihop med de andra hundarna som vi har omkring oss..
Och vi känner att vi inte har den tiden han behöver för att han skulle
kunna komma överens med dessa hundar.. ;(

Känner mig som en hemsk människa som inte kan ha kvar honom..

Dessutom går han ju Jätte bra ihop med barn..

FAAAN..

men på söndag ska vi tillbaka med honom iaf..
den enda som blir lycklig över de är nog lexie..
Hon tycker bara han är i vägen och tar upp alldeles för stor plats..

jaja.. nu ska jag gå och mysa med min lilla kille.... ;(

Inga kommentarer: