fredag 12 december 2008

Sexa till de lite !

fyfan vad trött jag var när jag vaknade i dag..

men de var bara att sätta i gång direkt från början :P

Slängde mig in i duschen... snackade med anneli och sen
göra i ordning sig så fort man bara kunde :)
På jag slängde på mig lite smink och lite kläder... eller..
normalt mycket kläder :P

stack till anneli och fick mig faktiskt lite kaffe :)
så jag vaknade till liv litegrann..
Sen bar de av till klubben..
Och där... där sexade vi till de ordentliget :P

Vi hade nämligen sexparty... Massa roliga grejjer att känna och klämma på :)
och smaka på ska vi inte glömma att nämna!

vi var väl en 20 lättroad kvinnor som hade Jätte roligt :)
(kort kommer senare)
Jag glömde kameran hemma !!! så jag måste vänta på att anneli skickar lite bilder :)

Jag trivdes då jätte bra där...
sen blev jag omfrågad om jag ville bli försäljare... de var nästan så att man nappade.
för jag stod där så fint och sa till folk vad de skulle passa i för kläder..
Joo då... Kläder fanns också där att pröva :D
om jag vore jätte rik så hade jag haft allt försäljaren hade med sig..
(glimten i ögat)

jaja.. jag uppdaterar sen när jag fått bilderna..

Ha de, Ha de :)

Inga kommentarer: