söndag 7 december 2008

Dagen D

nu har söndagen kommit och snart gått förbi...

och halva dagen har då gått åt till att lämna tillbaka min lilla
kille... falcon...

USCH
vad de har varit hemskt. jag har varit gråtfärdig från de jag vaknade tills
då jag kom hem..

man känner redan nu att de är något som saknas.. ingen
man får ta ner från soffan... eller som så fort man öpnnar dörren
springer ut och ser jätte lycklig ut...

Nu är allt tillbaka som förr...
lugnt och stilla... men min väluppfostrade lilla lexie..
men jag kommer att sakna han..

Han skulle kunna blivit SÅÅÅ himla bra...
Vilken tränings vilja den lilla killen hade..
kommer han till rätt hem så kommer han gå långt i tävlings världen..
*kommer hålla koll om jag ser ditt namn någonstans lilla gubben*

jaja...
ska snart lägga mig.. är skit trött...

ha de

Inga kommentarer: