torsdag 25 december 2008

då var de avklarat.

Nu är julen över..
Och jag måste säga att den här julen
ändå var rätt trevlig..

Vaknade av att jag hörde lexie pipa :P
Och då var redan Lennie uppe.
Så efter jag hade gjort i ordning mig så
öppnader vi lite julklappar
och satt och mös i soffan ett tag, innan vi skulle iväg
till lennies farbror i partille.

När vi väl kom dit så stod det en hel matskål med köttbullar,korv och julskinka
till Lexie :) Hon tycker om att vara där :)

trevligt att få träffa lennies kusin, som jag faktiskt aldrig träffat förr.
fast de är ju inte så konstigt kanske... han har typ 3000 kusiner :P

Där var vi v'l till 17 tiden nångång, sen stack vi hem igen,
och jag började med att vila mig på soffan ett tag efter all julmat :P
+ att jag skulle till jobbet... (som jag är på just nu)

Så julafton har helt klart varit Godkänt
fast man har sin egen släkt 135 mil härifrån :/

Hoppas ni också har haft de bra :)
Pok

Inga kommentarer: