måndag 1 december 2008

julbord..

igår vart de julbord med lennies jobb :)

kvällen började hemma hos M, där vi spelade en hel del Wii :P
de var riktigt trevligt..
Sen där vid 17.30 började vi röra oss in mot stan.
vi skulle träffa lennies chef på central puben.

Så där satt vi en liten stund och tog oss en öl..
sen stack vi vidare till Star Bowling
och spelade några vändor...
JAG VANN ÖVER KILLARNA :P
iaf killarna soom var på samma bana som mig :P
*stolt*

Och där vid 21 satte vi oss och började äta...
ojjj så gott de var..

sen blev de en sväng till avenyn där jag mötte upp L och N..
Killarna gick vidare på ett annat håll..
men jag blev inte kvar där så länge, var så jävla trött..
och de var lennie också.. för preis när jag var på väg ut som kom lennie
och gick precis utanför dörren där jag var, för han ville också fara hem och sova..

Så de gjorde vi..
jaja.. nu ska jag somna in lite hade jag tänkt..
ha de

Ps... Ha en trevligt advent

Inga kommentarer: