tisdag 2 december 2008

över 24 timmar..

jag känner mig lite trött för tillf'ället...

Har nämligen fått min lilla önskning igenom.. :P
Den jag Väldigt gärna ville ha.. (skrev om de för några dagar sen)

Jag har fått min lilla rottis hane! :)
eller... lilla o lilla.. han är 8 månader och energi till 1000 ! :)
men de är jätte roligt... =)

Fast nu har vi honom bara på prov ett tag för att se så att allt funkar..
Han måste få träffa hundarna här runt omkring och barnen som är
i min närhet..

För om de inte funkar så vet jag inte om jag kan ha kvar honom..
och då skulle jag blir VÄLDIGT Ledsen !!!
han har ju redan hunnit bli min lilla gullegubbe :)

vi fick honom när vi hämtade lexie i mariestad..
så vi har bara haft honom sen söndagskväll...
och än så länge fungerar de jätte bra..
men vi får se hur de går med barnen och sådär..

jaja.. nu ska jag fara och träna med mina små busungar.. :)

Ha de bra

Inga kommentarer: