söndag 28 december 2008

lugn dag efter...

Idag har jag bara tagit de lugnt..
tagit en låååång promenad med vovven ute i finvädret..
kallt var de.. men soligt... och de duger gott och väl för mig :)

snackade med morsan i dag, hon ringde mig nämligen i går under bion..
Jag hade på ljudlöst... så jag störde INGEN... hehehe..

Hon ville också se "Vi hade ju i alla fall tur med vädret...Igen" :)
den var faktiskt rolig :)

Och den blev ju inte sämre när dom man var med skattade
åt typ varende replik...
Så jag funderar om jag skrattade åt filmen eller åt dom jag var med ?! :P
hehehehe...

Var hemma hos Linda ikväll, och så beklagade jag mig över att de inte
blev som jag ville i går..
Och hon ville faktiskt också ut !!
de var bra p.g.a. barnen hon var tvungen att fara hem!

(Man kan inte skaffa barn!! har folk inte förstått de?! :P)

Nää jag skojja bara, hennes dotter pratade med mig HELA vägen hem i bilen..
eller hon hoppade mellan mig,linda och kent hela vägen hem :P
Hon är väldigt förtjust i min hund, så självklart undrade hon ju var Lexie var
och varför inte hon fick följa med :)
jaa som sagt... super söt liten flicka det där :)

jaja.. ska börja gryper ner i sängen...
Upp i morgon och ta hand om min projekt hund!

Ha de Ha de

Inga kommentarer: