söndag 14 december 2008

blev inte som jag tänkt mig..

Jaa du... Idag hade jag ju som sagt tänkt att sticka i väg och shoppa litegrann..

Men som vanligt när jag planerar saker så blir de aldrig av... :/

vaknade rätt sent i dag och då börjar ju som sagt alltid dagen med att hålla
på med lexie..
Sen hade jag ju faktiskt EN sak planerad som jag faktiskt gjorde..
och de var att träna med min projekhund, Zlatan.

Och sen måste jag ju skriva ner allt vi har gjort och sen renskriva det.
och de tog ju sin tid det med.

Sen var min kära sambo så himla snäll och gjorde mig lite middag..
som jag var Oerhört tacksam för :)
Och sen var de tillbaka till att träna lite med Lexie,
och nu sitter jag här och skriver några rader.

Så just i dag blev de ingen shopping ;/ Kanske i morgon?!
Om jag orkar, ska jobba i natt så..
Men jag ska hålla dagen öppen för förslag.. hehe..

ha de gött...

Inga kommentarer: