onsdag 10 december 2008

Boden Vs Göteborg

hmm..

för tillfället har jag många bollar i luften..
och när jag väl har satt mig ner och bara tagit de lugnt
så börjar jag alltid fundera över saker.
Allt mellan himmel och jord.. :P

så i natt när jag jobbade började jag funder över
allt jag har kvar uppe i boden..
Allt jag kände att jag INTE hade när jag flyttade
därifrån.
OCH samtidigt kände jag att vart skulle jag igentligen ha de bäst?

Jag trivs ju SÅÅÅ bra här nere i göteborg.
jag har ett fast jobb, bor i hus, har min hund och har min sambo.

Men däruppe har jag mina Underbara vänner, som man alltid kan
ringa till när de är någonting. och som man saknar varenda gång de händer
nå roligt eller nå tråkigt.

självklart saknar jag ju min familj också..
Mest av alla min underbara brorsdotter..
henne skulle jag kunna göra allt för....

jaa.. jag skulle kunna fortsätta skriva här flera A4:an innan jag var färdig,
och ändå skulle jag nog inte veta om jag skulle tycka de
var bättre här nere eller där uppe...
Det är inte Bra eller Dåligt på samma satt..
Svårt att jämnföra..

jaja... nu ska jag ta mig lite mat, sen blir de träning med min lilla lexie.

Inga kommentarer: