tisdag 5 januari 2010

underlig twist...

efter nattens inlägg från jobbet.... vända allt...

rummet började bara snurra... jag blev lite illa mående... och till sist
tog vi både blodtryck och hb på mig.... ingenting var dock fel...
Då förutom att rummen bara snurrade runt mig... precis som att jag var lite överförfriskad...

Så vid 03 tiden i natt blev de för mkt för mig att vara kvar på jobbet....
Så då stack jag hem.. somande väl inte förrän typ 05 tiden.... för när jag blundade
så snurrade de bara ännu mer...

Men när jag vaknade idag var snurrandet bort... men jag kände mig hängig istället...
har bara legat hemma hela dagen och återhämtat mig....
Hoppas att jag känner mig lite bättre imorgon.. så jag hinner göra lite saker....
Hade ju lite saker jag hade behövt göra idag.. men blev Ikke så...

jaja... ny dag i morgon.... nya tag :)

Tjingeling :)

Inga kommentarer: