fredag 15 januari 2010

Trött...

Jaa då va snart fredagen också förbi...
har hunnit med liiite idag iaf..
fått hem min nya soffa iaf.... Otroligt nöjd med den :)
+ att jag har fått vardagsrummet målat :)
GRYYYYYMT BRA :)
sen har jag skjussat a till flyget,
varit och tagit en snabb kopp hos M
och efter de SKULLE jag ha farit tillbaka till lägenheten
och fortsatt lite... men jag SKET i de
och stack hem till huset istället och tog mig ett
glas alkohol istället :)

Kände att jag förtjänade de och behövde de :)
sitter fortfarande i mina målarkläder... och är trött efter dagen...
Sen finns de ett hus som jag är lite små farsinerad över :)
Det huset är Jäääättte julpyntat :) Me love!

Så jag kände att jag behövde ett kort på de :)
det blev inte så bra.. men men :P


Nää nu blir de lite American pie 2... sen sängen:)

Tjingeling ;)


Inga kommentarer: