torsdag 21 januari 2010

redan torsdag...

oj vad veckan har gått fort :P

Lägenhets uppdateringar;
Redan i tisdags trodde jag att jag skulle vara färdig med målningen....
men efte jag hade målat andra lagret i sovrummet, så insåg jag de att de såg ut som
att jag skulle sova i en chockladkaka.....eller.... jaa.... jag fick de också påpekat till mig...
Och hur som helst så var de ändå inte färgen jag var ute efter.....
Så de blev såååå fel så fel....
Men idag har jag varit och köpt nu färg och målat första lagret.... och redan nu är jag mer nöjd med färgen.... TACK GODE G*D!!!!

Känner bara att allt med målningen av både vardagsrummet och sovrummet har
gått så fel som de kan gå till en början.... så de har tagit såååå mkt mer tid än vad de hade behövt.... jag hade räknat med kanske 2-3 dagar..... det blev rättare sagt 1-2 veckor...
PINSAMT så dåligt!!

jaja.... ikväll blir de jobbet iaf... 3 nätter framför mig.....
men jag ska försöka pilla lite med lägenheten under dagarna nu fast jag jobbar...
Ska försöka att inte sova till typ 5...... till 3 kanske räcker?? :P

jaja... nu blir de en liten powernap på soffan.... eller iaf bara ligga ner ett tag :)

Simma lugnt och använd kondom :P

Inga kommentarer: