onsdag 6 januari 2010

Julen är över...

så nu är bloggen tillbaka till de normala igen.... vinter temat är borta.... skööönt.... :P

Annars har ju faktiskt den här julen varit helt underbar för min del som sagt...
har ju varit hemma i boden... och haft de HELT underbart :)
Fick ju umgås med de jag gillar mest!!


men nu är jag tillbaka i verkligenheten, dvs, jobb, flytt och försök till att
hitta mig en ny bil.... just nu går ingenting så bra...
har knappt hunnit med flytten...
för att jag inte har en egen bil, och L jobbar ju på dagarna....
Och när han kommer hem så har vi farit runt för att
hitta MIG en bil... men inte hittat någon än så länge...

Får göra ännu ett nytt försök i morgon på de....

Men kartonger finns de iaf.... packade och allt...
Måste ju som bara flytta dem till lägenheten... Alltid en fördel :P
IMORGON.... då blir de ett nytt försök :P

jaja... nu ska jag snart lägga mig hade jag tänkt,
Så jag orkar göra nå imorgon...

Tjingeling så länge :)

Inga kommentarer: