söndag 17 januari 2010

gick inte som de skulle..

Tidigare idag trodde jag att jag höll på att BLI tokig,
men då blev jag snabbt påmind om att jag Redan ÄR tokig :P hehehe :)
THANKS ;)
Men jag trodde iaf att jag höll på att bli ännu lite tokigare
idag när jag var i lägenheten....
DET BLIR INTE SOM JAG VILL.... typiskt...
bilden jag hade målat upp i mitt huvud om hur vardagsrummet skulle
bli, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...
men jag blev bara förbannad till sist, och då fick jag faktiskt liiiite hjälp...
för annars hade jag nog tagit en hammare och slått ner väggen...
(man ska inte lämna lisa ensam i en lägenhet, för då kan konstiga saker hända)
Men men.... nu är jag på jobbet iaf... och tror att jag har lugnat ner mig liitegranna :)
Så senare idag blir de ett nytt försök... Måste ju soom bliiii färdig snart hade jag tänkt..
Men nu när jag är på liiite bättre humör så har jag hittat lite väggdekaler
som jag tycker är lite små fina :)
Lär dig livets stora gåta
Älska, Glömma och Förlåta..
Åar vet att det inte är någon brådska.
Tids nog kommer vi fram.
Nalle puh
Är som sugen att försöka hitta den Perfekta väggdekalen till mitt nya hem...
Så jag ska leta ett litet tag till :)

Nää nu blir att att återgå till jobbet...
Tjingeling



Inga kommentarer: