tisdag 12 januari 2010

Motivation??

Vart tog motivationen vägen??
tror den försvann någonstans mellan
att komma hem från min norrlands semester och komma tillbaka
till jobbet....
Usch... känner bara att jag inte har någon som helst
motivation längre...
Flytten går Jäääätttte långsamt,
eftersom jag jobbar och har varit sjuk....
Sen när man väl är på jobbet känns
de nästan som att man bara vill hem....
Och de är inte för att jag
inte tycker om mitt jobb...
För de gör jag!
utan mer för att man kanske inte känner
sig så jätte uppskattad.... eller... ja... vet inte hur man ska förklara de..
Överkörd? kan de vara rätt ord??

Och de är inte bara mot mig.. just nu är de bara tuffa tider
inom branschen.... men de är jobbigt ändå.....
jaja... det var de jag hinner med att skriva nu.....
dax för arbetet igen..

Inga kommentarer: