tisdag 5 januari 2010

tillbaka till verkligheten..

Hej igen...

vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera under min underbara tid i boden..
Men nu är jag hemma igen.. och har börjat jobba också.... det är på jobbet jag sitter nu
och uppdaterar er lite...

igår på dan var jag och hämtade mina lägenhetsnycklar... Spännande spännande!! :)
så jag o linda stack dit en sväng så hon fick se mitt nya "Crib" :P hahaha..
+ att jag var tvungen att fundera ut vilka och hur mkt färg jag skulle vara tvungen att
köpa...

for iväg sen en sväng för att hitta någon färg jag tyckte passade...
men hann bara förbi på K-rauta.. och där hittade jag en färg.. men jag köpte den inte...
vill leta vidare.... så förhoppningsvis kanske jag hinner de i morgon.....

Ska nämligen och titta på en bil senare i dag... ville titta på den igår.. men de hanns inte med :P
Så efter jag har sovit färdigt blir de att titta på den :)

jaja.... ska försöka hitta på nå som behövs göras nu på min lilla "rast"

Tjingeling så länge :)

Inga kommentarer: