tisdag 19 januari 2010

Räddat barn...

Känns som att dagen har varit lååång idag....
inte på ett dåligt sätt...
känns bara jäättta lång...
Under dagen har jag hunnit med;
Gå ut med lexie på morgonen
Göra mig "vacker" för arbetskamraterna :P


Stack till jobbet och "räddade" barn..
eller dockor som skulle föreställa barn :P
D.v.s. jag har haft min HLR utbildning ;)
Och jag räddade SKITEN ur dockorna.. hehe..

Sen blev de att sticka iväg till lägenheten och
och fixa och dona och TEJPA :P
men sen tog tejpen slut...

så då blev de att sticka hem till huset och käka lite
och hämta lite mer maskeringstejp...
och tanken var att jag skulle DIREKT till lägenheten igen..
Men så blev de inte :P
Jag stack till M istället och drack kaffe.. :P

Det är väl bara så typiskt mig att göra så...

Det är sååå tråkigt att vara själv i dona i lägenheten!!

HELP ME !!

Inga kommentarer: