torsdag 31 mars 2011

Stor längtan...

hej alla glada :) Går fortfarande runt och hostar och har mig.... vill bara att de ska sluta så jag kan börja träna igen.... Körde lite egen träning hemma i förrgår och i går... Bara för att ha gjort någonting.... och självklart blev de BEN BEN och lite till BEN! :) Nu kommer de faktiskt bli lite mer hårtträning för just benen, när jag har nu fått veta att de blir operation på knähelvetet igen! Så de är bara börja bygga upp.. så rehaben kanske blir lite lättare efteråt :P Annars ska jag jobba i natt... och i morgon blir de en Mini semester... men kan inte riktigt säga vart... om de är en speciell person som läser detta.... tihi..... jag tycker om att vara smygaktig ;) Blir sååå mkt roligare på de viste :D jaja... ska börja göra mig i ordning... Tjingeling..

Inga kommentarer: