onsdag 23 mars 2011

gött gött...

Idag blev de träning....
Men först var de barnvakts time....
Självfallet gick de ju stååååålande...
tror att jag är världens bästa barnvakt! ;) hehehehe...

Men sen så...
uppvärmningen var väl lite sisådär...
Känner att förkyldningen fortfarande ligger
Liiiiiite i lää.. men den känns tyvärr när man sätter i gång
på crosstrainern... suck...
så de blev knappa 10 minuter på crossen idag...
men svetten bara rann... hmm...
Och med de bestämde jag mig för
att de skulle blir ett ORDENTLIGT ben/rump pass!
Bara för att de är roligt...
Och då gör de inte så mkt att man är lite små krasslig...
men ojjj vad de kommer kännas imorgon!!
Loooovely....
Då kan man ju ta fram valpögonen...
Och försöka få någon att knåda mig lite...
tihiii ;)


förhoppningsvis så blir de gym i morgon också...
men då får de väl snällt bli lite överkropps träning :/ hmmm..
SARA... TOMORROW I WILL NEED YOU!

2 kommentarer:

sara sa...

Haha aaaaw att man inte kan ha ngn maskin som gör det möjligt jag får pumpa armar hela dagarna så går halva resultatet till dig & du kör benen så går hälften till mig! ; ) Hoppas det gick fint ! & du det där inlägget om inspiration visst hjälper det lite ibland att läsa om sånt där?!?! Helt sjukthur fint en del kan forma kroppen efteråt!

Unknown sa...

skojjar du eller... fuck vad impad jag är över henne! Ingenting är omöjligt! Men de är en jävla bit dit! :)