tisdag 15 mars 2011

Lite less kanske??

Det är helt underbart när vaknar
upp och öppnar posten...
och där står de hur min senaste MRT gick..

Och jooooo då... jag har en meniskelskada...
El en sprickbildning på den inre mensikeln...
JAG VISSTE VÄL ATT DE VAR NÅ FEL PÅ MITT FÖRBANNADE KNÄ!

men då är de ju de...
så sa jag efter förra MRTn också..
när de sa att jag hade fel på meniskeln...
och så opererade dom mig...
men då sa ju Gubbf*n att de absolut inte var någonting fel på
mitt knä!
Utan att jag bara var typ... otränad...

och då går vi tillbaka ca 8 år...
jag började få ont i mitt knä när jag var ca 15...
och då tränade jag handboll...
Då kan jag inte säga att jag var otränad...
Och absolut inte i benen...
DET ÄR JU FÖRFAN BENEN JAG ALLTID HAR VARIT VÄLTRÄNAD I!!
DET ÄR JU MIN FAVORIT DEL ATT TRÄNA!!!

så de känns ju fan bara som att de är tur
att man är så jävla envis som man är och har
fortsatt att strida att jag har ont i knät!
Man blir ju sååååå jävla less....
så nu får jag väl se om de blir op igen
någongång här i framtiden...

*SUCK OCH PUST*

1 kommentar:

sara sa...

Men fy fan så surt när du tycker om så mkt att träna benen! ; / Hmm alltid ska det vara nå rackel..