fredag 25 mars 2011

nångång måste väl vara den första?

Haft en mys dag med 2 av mina fruar...

Vi tyckte de var en trevlig idé att dra till Frölunda torg
Och knata runt lite och så...

Och det första som händer är att vi får vara med och se ett rån
inne i en smyckes affär....
Händelserikt :P
Men de ska väl vara en första gång för att vara
med om någonting sånt också.. eller? :P

Jag o ena frugan ringde då fort som fan till 112...
Kändes ju bra de iaf :P
Sen blev de lite shopping....
Och ÄNNU en sushi lunch... Mmmmmmm!
Kan ju inte bli bättre...
Sushi 2 dagar i rad!!
jag är rätt lycklig ;)
nu ska jag försöka slappa lite på soffan...
För jobbet väntar på mig HEEEELA helgen..

1 kommentar:

Sara vem annars!;D sa...

alltså jag älskar gravad lax på macka och äta lax i ugn. elelr från ugn :P haha. Men FY FAAAAAAN så äckligt sushi är jag hade så stora förhoppningar på det :P.. fan