tisdag 8 mars 2011

igång igen...

Såå...
tog mig till gymmet idag... hur trött jag än var så var de bara att
palla sig iväg kände jag...
och när man väl kommer dit är de ju inga problem..
Då är de bara att kötta!
blev 30 min på löparbandat...
Fick en kommentar av gubben bredvid mig när jag
avslutade löpningen...
att han tycker minsann att de är onödigt att löpa..
utan man kan gå med lite lutning på bandet bara..
för de är MINST lika bra....
Jaa visst... de är ju bra att ta en powerwalk i uppförsbacke...
Men jag kände att jag hade 30 mintuter på mig..
hade jag tagit en powerwalk hade jag behövt gå betydligt längre tid..
Tänker jag helt fel eller???
Sen blev de armar, skuldror och axlar...
Varför är de så tråkigt att träna armar?
Har någon nått svar på varför jag tycker de??! :P
nää nu väntar sängen snart... är helt död!!

2 kommentarer:

Sara! =) sa...

Jävlar så sne jag hade blivit om ngn sagt så till mig ?!?!

Unknown sa...

jaa jag fattar inte vad han hade för problem... mupp gubbe...