tisdag 8 mars 2011

Dålig uppdatering!

fick mig en "utskällning" av Sara... Dålig uppdatering... Sorry ;P hahaha..

den här veckan har varit otroligt seg med träningen måste jag säga.. men de kanske inte är så konstigt... haft 24 timmars vak på hunden... och så tog jag mig faktiskt till jobbet i helgen...
så de har varit psykiskt hård vecka för mig...

men i morgon tror jag att jag ska palla mig i väg till gymmet!
Känns som jag skulle behöva de nu... har klättrat lite på väggarna lite faktiskt..
eftersom jag INTE ens har fått gå på långprommisar med hunden...
så jag har inte fått utlopp för någonting sen hon opererade sig... :(

men i morgon så... behöver ta mig utanför dessa väggar känner jag....
imorgon får de blir krosstrainern ett bra tag.. bara för att ta ifatt alla prommisar jag har missat..
och sen får de bli ett ordentligt armpass... *usch och fy*
varför tycker jag att de är såååå tråkigt att träna armarna??? :P
BENEN däremot är ju HUR KUL SOM HELST!!
Varför har man inte bara ben? :P hahaha

får se om jag förhoppningsvis tar mig i väg på onsdag innan jobbet också..
sen måste jag försöka ta mig till lexies uppfödare i veckan också...
saknar dom lite.. och tror att dom vill träffa lexie nu efter allt som har hänt också...
men men...

nu ska jag mysa lite mer med frugan lite.... d.v.s. min egna miss Andersson ;) hehe

2 kommentarer:

saraaa!=) sa...

Varför bor du inte här och peppar mig.. har ben idag !=(=( Jag förlåter dig ; )

Unknown sa...

Jag kommer till sommaren så kör vi BEN!! ;)